„Kiilto“ sukūrė vieną prekės ženklą ir naują logotipą visoms savo įmonėms

Greitai šimtmetį minėsianti šeimos įmonė „Kiilto“ suvienodins ryšius – visos jai priklausančios įmonės pradės naudoti tą patį prekės ženklą. Reforma apims „KiiltoClean“ grupę, siūlančią švaros ir higienos sprendimus, „Kiilto“ grupę, kuri specializuojasi pramoninių klijų ir statybos sprendimuose, ir „Kiilto Family“ grupę – abiejų grupių motininę įmonę. Įvykdžius reformą, įmonės taip pat pradės naudoti naują bendrą logotipą.

Šių metų pradžioje „Kiilto“ pradėjo vykdyti išplėstinį prekės ženklo projektą. Pagrindinis tikslas – išgryninti ir supaprastinti grupės prekės ženklo architektūrą ir ryšius. Rezultatas – vienas bendras prekės ženklas „Kiilto“ ir antrinis prekės ženklas „Kiilto Pro“ profesionaliems klientams.

„Anksčiau „Kiilto“ ryšiai būdavo daugiausia pagrįsti „Kiilto“ ir „KiiltoClean“ grupių – dviejų didžiausių „Kiilto Family“ grupės įmonių – ryšių ir rinkodaros sistema. Jie rėmėsi organizacinėmis struktūromis ir įmonių ribomis, o ne mūsų visapuse praktine patirtimi ir žiniomis,“ sako Eeva Solja, „Kiilto“ prekės ženklo ir ryšių direktorė.

Prekės ženklo reforma ne tik pristatys bendrą logotipą ir naują išvaizdą, bet ir suardys vidinę struktūrą. „Kiilto“ veikla apima keturias verslo sritis: profesionali statyba, profesionalus valymas ir higiena, pramoniniai klijai ir valymo sprendimai bei vartotojams skirti produktai. Įmonė nori ne tik siūlyti savo produktus, bet taip pat užtikrinti, kad vienas prekės ženklas ir logotipas efektyviau perteiktų principus, kuriais įmonė grindžia savo verslą ir kurie yra „Kiilto“ prekės ženklo pagrindas.

„Mes norime būti aplinkosaugos lydere savo veiklos srityse, įsipareigojusi užtikrinti geresnę ateitį, glaudžiai bendradarbiaujanti su savo klientais ir padedanti jiems tapti savo veiklos sričių lyderiais tiek savo šalyje, tiek visame pasaulyje,“ teigia Solja.

Žinomumo apklausa parodė, kad „Kiilto“ prekės ženklas yra itin gerai pažįstamas Suomijoje – 93 % („KantarTNS“ apklausa 5/2018). „Kiilto“ logotipas, kuris suomiams yra tapęs beveik kultiniu, nebuvo sukurtas per vieną naktį.

„Mūsų įvairiapusė veikla apima daugybę poreikių, kuriuos turi atspindėti logotipas. Daug svarstėme, ką norime palikti ir kokių elementų esame pasirengę atsisakyti. Manau, kad radome gerą pusiausvyrą,“ sako Solja.

Buvo siekiama, kad naujojo logotipo dizainas ir šriftas būtų nesenstantys, bet kartu įdomūs. Logotipe atsiskleidžia „Kiilto“ istorijos elementai ir tapatybė. Pavyzdžiui, raidė K atsirado iš pirmųjų įmonės veiklos dešimtmečių reklamų. Naująjį logotipą sukūrė Marko Salonenas iš „Bond“ kūrybinės agentūros.

Kitais metais šeimos valdoma įmonė švęs savo šimtmečio jubiliejų. Anot Soljos, „Kiilto“ veikla visada buvo orientuota į ateitį ir naujų dalykų paiešką.

„Atsinaujinimas kartu su ambicinga aplinkosaugos programa yra dalis mūsų įsipareigojimo ateičiai, ir tai yra mūsų prekės ženklo esmė. Tikiu, kad prekės ženklo reformos, kurias dabar vykdome, padės mums ištobulinti vidinius ir išorinius ryšius, kad jie būtų labiau orientuoti į klientus. Mes, dirbantys „Kiilto“, veikiame išvien.“

Naująjį logotipą galite atsisiųsti čia.

Daugiau informacijos:

Eeva Solja
Prekės ženklo ir ryšių direktorė
Kiilto Family Oy
eeva.solja@kiilto.com
+358505020501


Share This Page