Klientų pageidavimu „Kiilto“ medienos bandymų laboratorija išbando lipniąsias medžiagas

„Kiilto“ specialistai, bendradarbiaudami su klientais, investuoja į esamų produktų tobulinimą ir naujų kūrimą. Pavyzdžiui, šiuo metu atrodo, kad medienos klijų laukia tikrai įdomi ateitis.

2015 m. „Kiilto“ įkūrė naują medienos bandymų laboratoriją, kurioje atliekamos įvairios dabartinių PVAC, EPI ir PU medienai skirtų klijų kokybės valdymo operacijos. Be to, laboratorijoje kuriami nauji produktai, pvz., medienai klijuoti naudojamos lipniosios medžiagos, skirtos laikančiosioms konstrukcijoms.

„Mes atliekame daug bandymų medienos laboratorijoje tiesioginiu klientų prašymu“, – sako Christopher Mills, bendrovėje „Kiilto“ atsakingas už PU, EPI ir PVAc medienos klijų gamybą.

Bandymų laboratorija suteikia galimybę „Kiilto“ nesunkiai parengti savo klientams reikiamus sprendimus.

„Jei klientas kuria naują medžiagą, projektuoja naują gamybos liniją arba planuoja naudoti kitą įrangą, mes galime atlikti bandymus, kad būtų greičiau ir visapusiškiau reaguojama į kliento poreikius“, – pasakoja Ch. Millsas.


Klientų patirtis skatina medienos klijų kūrimą

Pastaraisiais metais medienai skirtų lipniųjų medžiagų srityje padaryta didelė pažanga, nes greičiau padėtos taikyti naujos technologijos ir klientų įranga bei susitelkta į produktų efektyvumą ir aplinkos veiksnius. Taip pat buvo pakeisti atitinkami standartai.

„CLT (kryžmai sluoksniuotos medienos) technologija yra viena iš svarbiausių naujovių; šioje srityje naudojamos mūsų lipniosios medžiagos gali padėti užtikrinti gamybos efektyvumą ir kokybę“, – teigia Ch. Millsas.

Medienos laboratorijoje taip pat atliekame labai daug bandymų tiesioginiu mūsų klientų prašymu.

Be to, perėjimas prie atsinaujinančių žaliavų ir įvairių medžiagų derinimas atveria daugybę galimybių tolesniam medienos klijų tobulinimui.

„Taigi įdomu sužinoti, kuria linkme galiausiai pasuks medienos naudojimas statyboms. Daugiausia ateityje lems klientai. Jie suteikia daugybę informacijos apie reikiamas produktų funkcijas ir savo pageidavimus ateičiai. Tai dažnai tampa postūmiu naujiems produktams kurti.“

Share This Page